Hatay’da Şok Eden Olay: Komşusunun Saldırısı Sonucu Parmak Kaybı
Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde, 70 yaşındaki İsmail Bozdağ'ın sağ elinin serçe parmağı, komşusu A.E.'nin saldırısı sonucu koptu. Olay, 7 Nisan'da yaşandı ve bölgede büyük yankı uyandırdı. İsmail Bozdağ, olay hakkında yaptığı açıklamada, "Onu çok severdim, o da beni severdi. Niçin böyle bir şey yaptı, ben de anlayamadım" ifadelerini kullandı. İsmail Bozdağ, olay günü çarşıdan dönerken aynı otobüsten inip, yaşadıkları apartmanın asansörüne bindiklerini belirtti. Asansör kendi katına geldiğinde A.E. dışarı çıkmayınca Bozdağ, "Niçin inmiyorsun?" diye sordu. A.E.'nin "Sana ne" diyerek yumruk atmasıyla başlayan kavga, asansörde büyük bir gerginliğe yol açtı. Bozdağ, o sırada A.E.'nin elini ısırdığını ve parmağının kopmasına neden olduğunu dile…